Pages

7/03/2015

#36 My "Fit Summer" Plan | BLOGIDAYS ♥

Hi guys! How are you today? I've been having the most lazy and relaxing days of my life for a couple of days. The weather has been really nice, and summery and although I'm not a huge fan of the Sun I kinda enjoyed them recently.

PL: Cześć wszystkim! Jak się macie dzisiaj? Ja miałam najbardziej leniwe i relaksujące dni w moim życiu. Pogoda była naprawdę fajna i taka letnia i pomimo tego, że nie jestem wielką fanką słońca nawet mi się podobały ostatnio.

So today, as you can probably tell from the title I have my fit summer plan for you. So... let's be honest, I put on weight a couple of pounds recently so I thought that I would go on a diet, for summer, just for being healthier, rocking my bikini in September and just looking a little better.

Więc dzisiaj, czego pewnie możecie się domyślić  przez tytuł notki, mam dla was wakacyjny fit plan. No więc powiedzmy sobie szczerze, troszkę przytyłam ostatnio więc pomyślałam, że przejdę na małą dietę w to lato, aby być troszkę zdrowszą, rządzić w moim bikini we wrześniu na plaży i żeby poprostu wyglądać trochę lepiej.

So here I have some rules that I made and will try to follow through out the summer

Tak więc, tutaj mam parę zasad które stworzyłam i których spróbuję sie trzymać przez te wakacje


1. Drink lots of water

2. Eat a lot of fruits ( because I'm not a huge fan of veggies)

3. I will take up a yoga lessons or just try sth from yoga at home (you know by youtube videos and different sites) and I want to take it at least once a week

4. Run ( I want to run with my mum who is a "sporty freak" about every other day)

5. My last meal I will take at 8 pm

6. Cut down on sweets and fast food (cause it just spined out of control really xD)

1.Pić dużo wody
2. Jeść dużo owoców (bo nie przepadam aż tak za warzywami)
3. Zapisać się na zajęcia z jogi albo spróbować jogi w domu (no wiecie są przecież filmiki na youtube na pewno na ten temat i jakieś stronki na internecie)
4. Biegać ( Chciałabym zacząć biegać z moją mamą która jest mega wielką "fanką" sportu, przynajmniej co drugi dzień)
5.Chcę jeść ostatni posiłek w ciągu dnia o 20.00
6. Ograniczyć słodycze i fast foody (bo to już się wymknęło spod kontroli xD)


So that was it, I hope it will turn out well, keep your fingers crossed, and I will write another blogidays note on Sunday I guess. See you then. Byeeeee :*

Więc to wszystko na dzisiaj, mam nadzieję że wszystko wyjdzie okej. Trzymajcie kciuki. Napiszę kolejną Blogidays'ową notkę w niedziele z tego co mi się wydaję. Więc do zobaczenia wtedy. Paaaa :*

P.S. By the way, how do you feel about that smaller font? I'm not quiet sure about that. Tell me in the comments what do you think :)

P.S. Tak poza tym co myślicie o tej mniejszej czcionce? nie jestem do końca pewna co do niej. Powiedzcie mi w komentarzach co sądzicie :)

Lots of love xoxo

1 comment:

  1. mniejsza czcionka jest dobra. trzymam kciuki! też zamierzam coś ze sobą zrobić w te wakacje, ale jak do tej pory idzie...ciężko :D

    ReplyDelete